Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
"Såklart" säger jag och ler.
5 jun, 2014 15:43
|
|
Borttagen
|
Jag ler tillbaka och vi börjar gå hem till mig.
5 jun, 2014 15:44
|
|
Borttagen
|
Det är ganska mörkt, solen har nästan gått ner helt.
5 jun, 2014 15:45
|
|
Borttagen
|
Jag kramar Nicks hand och lutar mig mot hans axel.
5 jun, 2014 15:45
|
|
Borttagen
|
Jag ser på Julia och ler för mig själv.
5 jun, 2014 15:46
|
|
Borttagen
|
Vi är framme vid mitt hus.
Jag vänder mig mot Nick.
- Tack för att du földe med mig hem, sa jag.
( Glöm inte kyssen)
5 jun, 2014 15:47
|
|
Borttagen
|
(Nejrå)
"Det var så lite, så" säger jag och ser i Julias ögon. Dem är så vackra, när dem inte är fyllda av tårar.
5 jun, 2014 15:49
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
- Jag borde gå, sa jag tyst.
5 jun, 2014 15:50
|
|
Borttagen
|
"Vänta" säger jag lågt och håller mina båda händer på hennes axlar. Utan att riktigt tänka på det först, lutar jag mig fram mot henne och trycker mina läppar mot hennes.
5 jun, 2014 15:52
|
|
Borttagen
|
Jag kysser tillbaka och lägger mina händer om hans nacke.
5 jun, 2014 15:53
|
Du får inte svara på den här tråden.