Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 21:20 |
|
Borttagen
|
Jag kokade av ilska.
19 maj, 2014 21:20 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 21:21 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och gick fram till dörren och började rycka i den.
19 maj, 2014 21:21 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag skrek alla fula ord jag kunde komma på.
19 maj, 2014 21:22 |
|
Lele
Elev |
20 maj, 2014 06:48 |
|
Borttagen
|
Jag slutade skrika.
20 maj, 2014 07:17 |
|
Borttagen
|
Felicia:
Jag satt och tittade på datorn. Plötsligt kom en man in och band rep om mig. Han stoppade mig i en säck och jag skrek. "Vad gör du?!" Ropade jag. "Du har krafter", svarade han nonchalant. "Visst." Sa jag, men han sa att det var sant. "Vad har jag för kraft då?" Frågade jag och försökte (utan framgång) låta kaxig. "Vi tar det sen", sa mannen och hoppade ut genom fönstret med säcken med mig i i handen. 20 maj, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
Jag kollade mig runt med det fanns inget.
Helt plötsligt öppnas dörren och samma man kommer in igen och släpper ner en säck på golvet. 20 maj, 2014 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen