Harrys barn rollspel [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harrys barn rollspel [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Nöjet är på min sida, sa jag så artigt som möjligt, fast med glimten ögat.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 21:45 |
|
Borttagen
|
- Nu förstår jag varför du är så busig, sa jag glatt.
5 maj, 2014 21:46 |
|
Lux
Elev |
- Vadårå? sa jag och log.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
- Din pappa var ju busig och är busig, sa jag glatt.
5 maj, 2014 21:47 |
|
Lux
Elev |
- Ja, det är han, sa jag och log.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 21:48 |
|
Borttagen
|
- Mm, sa jag och log.
5 maj, 2014 21:49 |
|
Lux
Elev |
- Vad heter du nu igen? frågade jag.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
- Julia Bell, sa jag glatt.
5 maj, 2014 21:55 |
|
Lux
Elev |
- Vad gulligt, sa jag och log.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 21:55 |
|
Borttagen
|
- Tack det tyckte min mamma med, sa jag.
5 maj, 2014 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen