PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- Hej, sade jag och satte mig upp
- Så ni är tillbaka nu, sade jag lite sur aktigt 5 maj, 2014 00:25 |
|
Borttagen
|
- Har du saknat mig? Frågade jag.
5 maj, 2014 00:26 |
|
Neloon
Elev |
- Inte särskilt, sa jag och kollade på Alex och Sirius, de var alldeles blöta
- Vad har ni gjort? Frågade jag och rörde på Alex genomblöta kläder 5 maj, 2014 00:31 |
|
Borttagen
|
- Vi har haft vattenkrig, sa jag glatt.
5 maj, 2014 00:33 |
|
Neloon
Elev |
- Ni borde gå och byta om så att ni inte blöter ner hela uppehållsrummet, sa jag
5 maj, 2014 00:34 |
|
Borttagen
|
- Nu spelar du mamma igen, sa jag surt.
5 maj, 2014 00:35 |
|
Neloon
Elev |
- Förlåt om jag inte vill ha en sjö i rummet, sa jag argt och gick upp till flickornas sovsal
5 maj, 2014 00:38 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och gick och byte om.
5 maj, 2014 00:39 |
|
Neloon
Elev |
- Fattar inte du att han inte är bra för dig, och du beter dig jätte elakt mot mig, sa jag gråtandes
5 maj, 2014 00:50 |
|
Borttagen
|
- Du jag är ledsen jag vet att jag har varit elak snälla förlåt mig, bad jag.
Jag satt mig ner bredvid Alison. 5 maj, 2014 08:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen