kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3 maj, 2014 11:51 |
|
Borttagen
|
-men nu kan vi väll hitta på något kul? Frågade jag.
-jag är riktigt uttråkad efter att ha varit inlåst på toan i en och en halv timme. 3 maj, 2014 12:25 |
|
Borttagen
|
- Du kan väl berätta lite om dig själv, sa jag.
3 maj, 2014 12:43 |
|
Borttagen
|
-visst, jag gillar att läsa och... Läsa... Sa jag. Jag kände mig hur idiotisk som helst. Var jag inte mer intressant än så?
-det finns inte så mycket intressant om mig. Fortsatte jag. 3 maj, 2014 12:48 |
|
Borttagen
|
- Ja läsa är kul men jag får inte läsa så mycket av mina föräldrar, sa jag.
3 maj, 2014 12:49 |
|
Borttagen
|
-jag gör typ inget annat, sa jag. -men varför får du inte läsa?
3 maj, 2014 12:50
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 3 kl. 12:52
|
|
Borttagen
|
- Har du några syskon? frågade jag.
3 maj, 2014 12:51 |
|
Borttagen
|
-jag har en tvillingsyster som heter Rebecka. Hon läser också mycket.
3 maj, 2014 12:54 |
|
Borttagen
|
- Kul, sa jag glatt.
3 maj, 2014 12:55 |
|
PPP
Elev |
- Jag älskar också att läsa! utropade jag plötsligt.
Jag hade varit i mina egna tankar, precis som förut.
4 maj, 2014 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen