Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

kampen mot umbrigd

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd

1 2 3 ... 12 13 14 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


3 maj, 2014 11:51

Borttagen

Avatar


-men nu kan vi väll hitta på något kul? Frågade jag.
-jag är riktigt uttråkad efter att ha varit inlåst på toan i en och en halv timme.

3 maj, 2014 12:25

Borttagen

Avatar


- Du kan väl berätta lite om dig själv, sa jag.

3 maj, 2014 12:43

Borttagen

Avatar


-visst, jag gillar att läsa och... Läsa... Sa jag. Jag kände mig hur idiotisk som helst. Var jag inte mer intressant än så?
-det finns inte så mycket intressant om mig. Fortsatte jag.

3 maj, 2014 12:48

Borttagen

Avatar


- Ja läsa är kul men jag får inte läsa så mycket av mina föräldrar, sa jag.

3 maj, 2014 12:49

Borttagen

Avatar


-jag gör typ inget annat, sa jag. -men varför får du inte läsa?

3 maj, 2014 12:50

Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 3 kl. 12:52
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


- Har du några syskon? frågade jag.

3 maj, 2014 12:51

Borttagen

Avatar


-jag har en tvillingsyster som heter Rebecka. Hon läser också mycket.

3 maj, 2014 12:54

Borttagen

Avatar


- Kul, sa jag glatt.

3 maj, 2014 12:55

PPP
Elev

Avatar


- Jag älskar också att läsa! utropade jag plötsligt.
Jag hade varit i mina egna tankar, precis som förut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

4 maj, 2014 16:45

1 2 3 ... 12 13 14 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd

Du får inte svara på den här tråden.