PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag låste skåpet.
-Hej,sa jag
28 apr, 2014 16:07
|
|
Borttagen
|
- Ska vi gå då? Frågade jag.
28 apr, 2014 16:08
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:09
|
|
Borttagen
|
- Eh... Vi skulle plugga hos mig, Sade jag.
28 apr, 2014 16:11
|
|
Borttagen
|
Jag vart nervös.
-Ä..Är du verkligen säker på att du vill plugga med mig?,sa jag
28 apr, 2014 16:12
|
|
Borttagen
|
- Vill inte du så är det okej, mumlade jag besviket.
28 apr, 2014 16:15
|
|
Borttagen
|
-Jag vill..men jag är ju..töntig,sa jag
28 apr, 2014 16:17
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet.
- Nehe, Sade jag och log. Egentligen var han det verkligen inte. Han var bara inte populär.
28 apr, 2014 16:18
|
|
Borttagen
|
Jag log lite. menade hon allvar?.
Jag tog på mig jackan.
28 apr, 2014 16:19
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:22
|
Du får inte svara på den här tråden.