Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Jag fnös.
- Men varför är du med Julia då? Frågade jag. Jag var svartsjuk. Av vilken anledning?
24 apr, 2014 15:03
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
-Jag var väl dum i huvudet..tack och lov att vi har gjort slut,sa jag.
Jag fällde ner solglasögonen igen när jag blev bländad av solen.
24 apr, 2014 15:04
|
|
Borttagen
|
Jag tittade förvirrat ut genom fönstret. Gjort slut?
- Har du gjort sluted henne? Varför? Frågade jag. Hon var ju snyggast på hela skolan typ. Varför ville han inte vara med henne? Fast jag var glad för att det var slut mellan dem. Inte för att jag trodde att det skulle bli något mellan mig och Zacke påriktigt. Jag var opopulär. Motsatsen av honom.
24 apr, 2014 15:09
|
|
Borttagen
|
Jag flinade.
-Faktum med att det var hon som dumpade mig idag i matsalen. hon tycker inte att jag lyssnar på henne. Men jag hade intressantare saker att tänka på då, sa jag
24 apr, 2014 15:13
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
- Vad tänker du på då? Frågade jag och såg nyfiket på Zacke.
24 apr, 2014 15:17
|
|
Borttagen
|
Jag började rodna. Det var ju Kalila jag hade tänkt på.
-Ehm..dig, sa jag nervöst. Jag såg på vägen.
24 apr, 2014 15:19
|
|
Borttagen
|
Det tog en stund att smälta in tanken för mig.
- På mig? Sade jag och såg frågande på Zacke. Mig. Jag kände hur jag rodnade.
24 apr, 2014 15:29
|
|
Borttagen
|
Jag blev lite generad. Varför berättade jag det? Hon kanske inte ville att jag skulle tänka på henne.
-Ja.., sa jag tyst och fortsatte köra
24 apr, 2014 15:31
|
|
Borttagen
|
Jag log. Han skämtade nog.
24 apr, 2014 15:48
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade och fortsatte köra. Efter ca tio minuter stannade jag bilen utanför Waynes coffie.
-Så, sa jag och log
24 apr, 2014 15:50
|
Du får inte svara på den här tråden.