Prs mellan Prutt, Trillus och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Prutt, Trillus och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skriver du snart, Li??
1 apr, 2014 15:18 |
|
Prutt
Elev |
Marilyn kålade på sig i spägeln o hon va schitsäxi hon vikka på rumpan o nikade nöjt.
"grr" sa hon o esemesade ti sin kåmpis. komer du ti stranndän sto där || IDAS TUR xD *feberhumor*|| 1 apr, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
(High five xD)
1 apr, 2014 18:03 |
|
Prutt
Elev |
(vi måste vara typ världshistoriens bästa rollspelare
1 apr, 2014 18:05 |
|
Borttagen
|
(Ja, nobelpris xD)
1 apr, 2014 18:07 |
|
Prutt
Elev |
(WOOHOO!)
1 apr, 2014 18:08 |
|
Borttagen
|
Ja sat på stränden å ot glas tisamans me min kompiss ok tog sälfis po mäj sälv o postade ut däm po fäisbok.
1 apr, 2014 18:11 |
|
Prutt
Elev |
Aså ja kåm til stranndän ganscka snabt o så so ja en kile o gik fram til honom.
"hej håtti tar du bilder på dig själv grr" ja log scharmit o vikade på ögonbrynnen 1 apr, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
- Joo, de vel klart. Sa ja å to en bild po flikan såm had komit fram til mej.
- Grr po däj self däsutom, denhä ska po fajsbok. No e do min görlfränd. Sa ja å blinkade. 1 apr, 2014 18:15 |
|
Prutt
Elev |
"asso ohmajgadd du ä så söööt elskling" ja fladrade sodär säxit me ögonfranssarna o la handen på rumppan. "asso vist e ja säxi hani?" ja luta mej fram o pusa honom på kinden.
"hihihihihihihiihihhihiihihihi" sa ja o to en bild po åss o la upp den på insta o blåggen o fejsbuk 1 apr, 2014 18:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Prutt, Trillus och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen