Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 23:02
|
|
Borttagen
|
" Äsch.. jag skiter i laget.. jag vill vara här med dig, sa jag
11 mar, 2014 23:07
|
|
Borttagen
|
"Wow, det är det snällaste någon någonsin gjort för mig" säger jag och ler.
11 mar, 2014 23:08
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
" Är det?, sa jag
11 mar, 2014 23:11
|
|
Borttagen
|
Jag ler ett blygt leende och ser honom i ögonen
"Ja det är det"
11 mar, 2014 23:13
|
|
Borttagen
|
Jag ler lite.
" Det är så lite så, sa jag
11 mar, 2014 23:15
|
|
Borttagen
|
Jag vet inte vad jag ska säga så jag går bara fram och kysser honom...
11 mar, 2014 23:21
|
|
Borttagen
|
Jag blev förvånad. Jag kände hur det pirrade till i magen.
11 mar, 2014 23:24
|
|
Borttagen
|
Jag drar mig undan från Luke.
11 mar, 2014 23:27
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på henne häpet.
11 mar, 2014 23:30
|
Du får inte svara på den här tråden.