Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Jag nickade.
"Okej, som vad?" säger jag och känner mig lite dum.
20 feb, 2014 13:45
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 17:20
|
|
Borttagen
|
Jag börjar le brett.
"Vad jag vill?" säger jag drömmande.
20 feb, 2014 17:22
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
"Då vill jag lära mig mer om människor" säger jag kanske lite väl högt, för ett par elever stirrar på mig.
20 feb, 2014 19:47
|
|
Borttagen
|
- Men du har ju varit än människa, du vet om dem. Sade jag och höjde på ena ögonbrynet.
20 feb, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
"Jag har glömt ganska mycket ... dessutom är det nya tider, människorna har förändrats" säger jag och sedan skrattar jag för att få folk omkring oss att tro att jag skämtade, men det gjorde bara stämningen mer obehaglig.
20 feb, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
- Det finns inte någon sån lektion, men jag kan lära dig mer hemma. Du skulle säkert vara bra på historia, eftersom du levt ganska länge. Sade jag och log. Jag såg på mitt schema. Jag hade själv historia som första lektion.
20 feb, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
"Okej, det låter kul" säger jag och ler. "Jag tror bara att jag följer med dig hela dagen, om det är okej alltså, för jag vill inte skämma ut dig eller så"
20 feb, 2014 20:05
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och tog åt mig mina historie böcker från skåpet och börjar gå mot klassen.
20 feb, 2014 20:09
|
Du får inte svara på den här tråden.