Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag drar av mig handsken
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:09 |
|
Borttagen
|
*räcker fram handen*
20 feb, 2014 23:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nuddar hennes hand och använder kraften. IGör en kullerbytta
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:17 |
|
Borttagen
|
"Säg till när"
20 feb, 2014 23:18 |
|
Queen Boo
Elev |
"Det fungerar ju inte!"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:21 |
|
Borttagen
|
"Som jag trodde, min speciella förmåga hindrar din tror jag...
20 feb, 2014 23:22 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vad har du för förmåga då?"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:29 |
|
Borttagen
|
"Berätta inte för Scope snälla?"
20 feb, 2014 23:30 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag lovar"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:31 |
|
Borttagen
|
"Jag kan typ, ähum, läsa andras minnen… men jag har bara läst ditt en gång, det var när vi först gick in i kupén bara för att vara säker på att du inte skull typ bli för sur…"
20 feb, 2014 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen