Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
Krabban snackade om att göra mer lycka.
- Krabban vi måste gå mot försvar mot svartkonster. Dessutom är jag emot droger. Men lycka är okej. Låt oss gå mot lektionen. Jag gick ut genom elevhemsdörren med en triumpferande trumpet
18 feb, 2014 22:08 |
|
Glucken
Elev |
-ja ja men jag tänker göra olika sotets lycka när vi kommer tillbaka. Draken och jag gick till lektionen
18 feb, 2014 22:11 |
|
superV
Elev |
Vår lära Mr. Konstantino dumdum Rossalini eller som alla kallar honom Konen för hans trollkarlshat var orange. Han hade stort rasta flätsskägg, ett grått utslitet hår och det kom ut ett stort rök mål genom dörren när han kom in.
- Idag elever ska vi lära oss trollformlen Flipendo. Tyvärr så är han väldigt förvirrad eftersom han hade fått en koksnöt i huvudet.
18 feb, 2014 22:17 |
|
Glucken
Elev |
jag tänkte cool kille.
18 feb, 2014 22:20 |
|
superV
Elev |
Konen svimmade med en duns rakt ner på sitt bord och började mumla om drycker och sånt. Jag började titta mig omkring och såg Larry
- Skit också, Larry är här. Viskade jag till Krabban
18 feb, 2014 22:22 |
|
Glucken
Elev |
- ska jag "ta hand om Larry"
18 feb, 2014 22:23 |
|
superV
Elev |
- Nej Larry har det säkert svårt hemma som jag sa, liksom kolla på det långa håret, han har nog inte råd att klippa sig. Vi kanske ska snacka lite med honom?
18 feb, 2014 22:25 |
|
Glucken
Elev |
- Jag borde klippa till honom
18 feb, 2014 22:27 |
|
superV
Elev |
18 feb, 2014 22:28 |
|
Glucken
Elev |
- Ja ja bra plan he he he
18 feb, 2014 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen