Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och bestämde mig för att titta mig omkring i huset.
Jag började med rummet bredvid mitt på andra sidan.
På insidan av dörren stod det "Caleb"
Det verkade vara ett rum för ett till syskon till Diego.
Jag tog upp en dammig kula från bordet.
27 jan, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag suckade tungt och gick för att ta en dusch.
27 jan, 2014 17:37
|
|
Borttagen
|
Precis när jag gick ut ur rummet så stötte jag ihop med Diego.
"Ehm... Hej." Mumlade jag.
27 jan, 2014 17:42
|
|
Borttagen
|
"Hej..."
Mumlade jag och undvek både henne och rummet med blicken.
27 jan, 2014 17:43
|
|
Borttagen
|
Jag stängde dörren bakom mig.
"Jag snokade inte... Jag skulle bara se mig omkring lite..."
27 jan, 2014 17:48
|
|
Borttagen
|
"Det är lugnt"
Mumlade jag.
27 jan, 2014 17:49
|
|
Borttagen
|
"Vad bra..." Sa jag lättat.
27 jan, 2014 17:51
|
|
Borttagen
|
Jag kastade en snabb blick och fortsatte sen mot badrummet.
27 jan, 2014 17:54
|
|
Borttagen
|
"Vänta vars ska du?" Frågade jag honom.
27 jan, 2014 17:55
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot henne.
"Jag tänkte bara ta en dusch..."
27 jan, 2014 18:00
|
Du får inte svara på den här tråden.