PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Alicia:
Det kändes väldigt obehagligt. Dels var jag lite generad av att stå i neon-lila mysbyxor, ett vitt linne och ett par rosa tofflor. Jag kände igen flickorna runt mig, Ines Nilsson med sitt rödbruna hår, Abril Gonzales som var nyinflyttad och jag bara sett någon gång på gatan och så var det Isabelle Grip, den populära tjejen. Den andra delen av obehaget var Nicolaus som svettades och kastade oroliga blickar. "Har ni märkt... Något konstigt? För ni alla fördes väl hit av någon konstig kraft?!" Jag stod tyst och försökte minnas, jo det hade hänt något konstigt. "1, ja jag kom inte hit frivilligt och 2... Ibland kan jag höra folks tankar", viskade jag så tyst att det knappt hördes.
25 jan, 2014 22:06 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
har ändrat mitt inlägg på förra sidan till kärrgruvan grejen. och ni som skriver mer. snälla sluta. vi måste ha någon slags ordning annars kommer det bli kaos. ok?
25 jan, 2014 22:13 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: har ändrat mitt inlägg på förra sidan till kärrgruvan grejen. och ni som skriver mer. snälla sluta. vi måste ha någon slags ordning annars kommer det bli kaos. ok? Tänkte också det men ah, Trädkatten sa att det var ok så mm.. Men jag kan ta bort mitt inlägg, om ni vill.
25 jan, 2014 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fröken Operfekt: har ändrat mitt inlägg på förra sidan till kärrgruvan grejen. och ni som skriver mer. snälla sluta. vi måste ha någon slags ordning annars kommer det bli kaos. ok? Tänkte också det men ah, Trädkatten sa att det var ok så mm.. Men jag kan ta bort mitt inlägg, om ni vill. 'Nej, gör inte det. Gjort är gjort. 25 jan, 2014 22:15 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fröken Operfekt: har ändrat mitt inlägg på förra sidan till kärrgruvan grejen. och ni som skriver mer. snälla sluta. vi måste ha någon slags ordning annars kommer det bli kaos. ok? Tänkte också det men ah, Trädkatten sa att det var ok så mm.. Men jag kan ta bort mitt inlägg, om ni vill. 'Nej, gör inte det. Gjort är gjort. ja gör bara inte igen (för än vi skaffat en ordning)
25 jan, 2014 22:18 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fröken Operfekt: har ändrat mitt inlägg på förra sidan till kärrgruvan grejen. och ni som skriver mer. snälla sluta. vi måste ha någon slags ordning annars kommer det bli kaos. ok? Tänkte också det men ah, Trädkatten sa att det var ok så mm.. Men jag kan ta bort mitt inlägg, om ni vill. 'Nej, gör inte det. Gjort är gjort. Jag tycker inte heller att du ska ta bort inlägget.
25 jan, 2014 22:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fröken Operfekt: har ändrat mitt inlägg på förra sidan till kärrgruvan grejen. och ni som skriver mer. snälla sluta. vi måste ha någon slags ordning annars kommer det bli kaos. ok? Tänkte också det men ah, Trädkatten sa att det var ok så mm.. Men jag kan ta bort mitt inlägg, om ni vill. 'Nej, gör inte det. Gjort är gjort. Jag tycker inte heller att du ska ta bort inlägget. Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fröken Operfekt: har ändrat mitt inlägg på förra sidan till kärrgruvan grejen. och ni som skriver mer. snälla sluta. vi måste ha någon slags ordning annars kommer det bli kaos. ok? Tänkte också det men ah, Trädkatten sa att det var ok så mm.. Men jag kan ta bort mitt inlägg, om ni vill. 'Nej, gör inte det. Gjort är gjort. ja gör bara inte igen (för än vi skaffat en ordning) K.
25 jan, 2014 22:32 |
|
Borttagen
|
- SLUTA CITERA MIG -
Tack c: 25 jan, 2014 22:33 |
|
luna~lovegood
Elev |
förlåt om det dröjt, har varit bortrest i helgen
visste inte att du hette Alicia Kim Potter jag kan heta Maja ur majas perspektiv, metall: jag satt i vardagsrummet och tittade på en sådan där värdelös dokusåpa som man bara tittar på för att andra tittar på den och för att man inte vill verka helt efterbliven. egentligen tyckte jag den var kass. tjejerna i serien blir förföljda av någon som kände deras försvunna kompis och varje gång man tror att man ska få reda på vem det är så händer något nytt som förklarar att det inte är den personen. man blir helt galen när man försöker lista ut vem det är som ligger bakom. plötslig stängs teven av. jag tror först att det är ett utav de vanliga strömavbrotten men jag ser sedan att jag håller i kontrollen. men det är först när jag ställer mig upp och vandrar ut ur huset som jag tycker det blir riktigt läskigt... det blev inte så bra men jag var under tidspress ;P ☂ 26 jan, 2014 12:06
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-27 kl. 14:34
|
|
Kim Potter
Elev |
26 jan, 2014 12:33 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen