PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
"Förlåt" mumlade hon och tog ett steg tillbaka. Hon visste inte vad hon hade tänkt skulle hända där.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:22 |
|
Borttagen
|
- Det gör inget. Sade jag och log.
4 jan, 2014 01:24 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex kollade på honom och log. Hon skakade bort tanken hon fått i huvudet och såg in i hans ögon. "Vi ses nån gång, lejon" sa hon och fortsatte sedan uppför trappan.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:25 |
|
Borttagen
|
- Ja. Sade jag och fortsatte ned för trappan.
4 jan, 2014 01:28 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex såg efter honom och suckade lite. Situationen i trappen hade känts... Annorlunda...
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:29 |
|
Borttagen
|
Jag såg Noah en bit bort och vinkade åt honom. Han kom fram till mig med Adame som jag inte hade sett.
- Vart försvann du? Frågade Noah. Jag ryckte på axlarna och sneglade upp på trappan till uggletornet. 4 jan, 2014 01:35 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex tog ett pergament papper och krafsade ner ett brev innan hon valde en uggla att skicka det med. Hon krafsade ner ett kort meddelande och skickade det till Ewan.
//Är du ett modigt lejon? Möt mig vid båthusen vid midnatt, ensam. /A // Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:37 |
|
Borttagen
|
En uggla landade ner på min axel. Svaret hade kommit snabbt. Tänkte jag och trodde att det var hemmifrån. Jag vecklade upp pergamenten och läste snabbt igenom det.
- Vem är A? Mumlade jag för mig själv och lade pergamenten i fickan. Jag kom att tänka på Alex, men trodde ändå inte att det var hon. 4 jan, 2014 01:42 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex skrattade lite innan hon begav sig för att leta reda på CIA.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:44 |
|
Borttagen
|
Jag, Noah och Adame gick omkring i korridorerna och bara pratade.
4 jan, 2014 01:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen