Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren och där stod Isabelle och drack ett glas blod. Jag hoppades att Tiffany inte skulle se vad det var och släppte henne in.
1 jan, 2014 16:41
|
|
Borttagen
|
"Vad fint du bor" sa jag och log.
Det luktade lite skumt, men jag försökte ignorera det.
1 jan, 2014 16:43
|
|
Borttagen
|
- Vi har just flyttat in. Sade jag.
Jag gick in i köket och bad Tiffany att vänta utanför bara för att kolla. Som jag hade trott låg där ett lik.
- Isabelle, du måste städa undan i köket. Sade jag strängt till henne.
- Ta det lugnt. Vi kan ju ändå få henne att glömma om hon ser. Sade Isabelle och nickade mot Tiffany.
- Hon har järnört. Förklarade jag.
1 jan, 2014 16:51
|
|
Borttagen
|
Jag väntade utanför och stirrade upp i taket medan jag väntade.
1 jan, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut till Tiffany igen.
- Vad vill du göra?
1 jan, 2014 17:18
|
|
Borttagen
|
"Du kan väl visa mig runt lite?" Föreslog jag.
1 jan, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
- Visst. Sade jag och log.
1 jan, 2014 17:23
|
|
Borttagen
|
1 jan, 2014 17:24
|
|
Borttagen
|
Vi gick upp för trappan.
- Det här är mitt rum. Sade jag.
1 jan, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
"Fint" sa jag och nickade.
1 jan, 2014 17:36
|
Du får inte svara på den här tråden.