Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicedor
Elev |
28 apr, 2011 02:08 |
|
Lily_Evans
Elev |
Oki då gör jag det...
Jag är ett horokruxfolk. 28 apr, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
Jag hittade på mitt fritt...
28 apr, 2011 17:00 |
|
Lily_Evans
Elev |
kan jag skriva om när harry å vännerna gick på hogwarts, eller måste det vara nu tid?
Jag är ett horokruxfolk. 28 apr, 2011 17:06 |
|
Katla
Elev |
När jag och Knizzlare skriver skvaller skriver vi i nutid, men jag antar att man får bestämma själv...
♏︎ 28 apr, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Var ska Hogwarts nyhetsbrev visas.
28 apr, 2011 20:02 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var ska Hogwarts nyhetsbrev visas. Det undrar jag också, finns det någon tråd för det? För det kanske skulle vara jobbigt för läsare att läsa i den här tråden! Vi kanske kunde fråga ifall den här trådens namn skulle kunna heta typ "Hogwarts nyhetsbrev (planeringstråd)" och så kunde vi ha en med själva tidningen som heter "Hogwarts nyhetsbrev" bara? ![]()
28 apr, 2011 21:04 |
|
Lily_Evans
Elev |
Smart idé!
Jag är ett horokruxfolk. 28 apr, 2011 21:05 |
|
Elliee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var ska Hogwarts nyhetsbrev visas. Don' cry there always a reason to smile. 28 apr, 2011 21:05 |
|
Knizzlare
Elev |
28 apr, 2011 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen