Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
Wiliam prövade att gå närmare han suckade när han träffade tavlans ram
" Jag är värdelös " sa Wiliam
29 nov, 2013 19:21
|
|
Borttagen
|
"Du har ju precis börjat.... Men vi kan testa med ett annat vapen." sa Alicia.
29 nov, 2013 19:34
|
|
Borttagen
|
" Om inte jag klarar kniven så tror jag inte att jag klarar något annat vapen " sa Wiliam
30 nov, 2013 00:31
|
|
Borttagen
|
"Jo, kanske.... Du kanske inte är bra på att sikta..." sa Roland och gick till alla vapen.
30 nov, 2013 09:11
|
|
Borttagen
|
Wiliam såg ner i golvet och suckade
30 nov, 2013 13:20
|
|
Borttagen
|
"Vad vill du ha för något?" frågade Roland och pekade på de.
30 nov, 2013 14:20
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte " sa Wiliam och såg på vapnen han valde tillslut dolken
30 nov, 2013 14:22
|
|
Borttagen
|
Alicia nickade och tittade på dolken.
"Okej, vill du köra med den?" frågade Roland
30 nov, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
" Ja det vill jag " sa Wiliam han kände på dolken
30 nov, 2013 14:25
|
|
Borttagen
|
"Okej, dåså." sa Roland och la in kniven i en kniv låda.
30 nov, 2013 14:29
|
Du får inte svara på den här tråden.