Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

American highschool ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

1 2 3 ... 12 13 14 15 16
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Queen Boo:
Är det ok om jag hoppar in? Isabelle Granger

Mer än ok
bra, min mall:
Namn: Lucia
Ålder:16
Personlighet: visas i rollet
Art:djävul
Utseende: kolsvart, midjelångt hår, isblå ögon, höga kindben , blek hud, lång, otroligt vacker
Familj och bakgrund: Har bott i helvetet hela sitt liv, hennes mor var en människa som kom dit efter att ha dödat sin syster
Gillar: ormar, Tokio hotel, svart nagellack,
Gillar inte: söta blonda tjejer, hundvalpar,
Övrigt: kan hypnotisera människor att göra som hon vill.

Vad har hänt i rollet än så länge? Hoppas mallen var bra

jag är jättecoolig älska mig plz

17 nov, 2013 19:33

Borttagen

Avatar


Jag ser den orange pick-up trucken innan den ens åker in på gatan. Axe står bredvid mig och stampar otåligt med foten. Jag suckar och hoppar snabbt in.

17 nov, 2013 19:34

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag sitter i det gamla rucklet som är mitt hem för tillfället. Jag ryser till, det är kallt. Så jag ställer mig upp, krafsar ihop lite skräp och knäpper med fingrarna. En eld flammar upp. Jag hör ett jamande och ser min nattsvarta katt Lucifer komma in. Imorgon ska jag börja High school... Det är ingen idé att vara här om man bara ska sitta still. Lucifers isblå ögon tittar oroligt på mig. Han är verkligen lik mig... Jag suckar tungt och lyfter upp honom. Sedan går jag ut och ställer mig vid vägen. En orange pick up åker förbi. Jag börjar gå längs gatan, medan jag längtar efter hemma.

jag är jättecoolig älska mig plz

17 nov, 2013 19:54

Goggo
Elev

Avatar


innebär detta att man måste skriva själv eller skriver du?? Isabell Granger

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-kgj7tCkhzlA%2FU3OhICSuVzI%2FAAAAAAAAReM%2F1B91iO1gJQM%2Fw800-h800%2Fspn.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F42d29aa40626123f5a57c5df1946d041%2Ftumblr_mqj2rn7fsU1s1m535o1_500.gif

18 nov, 2013 18:49

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Goggo:
innebär detta att man måste skriva själv eller skriver du?? Isabell Granger


Goggo, det finns en tjej som heter Isabell, jag är Isabelle, så du taggar inte mig om du skriver Isabell Det är ett rollspel, alltså att man lådas att man är någon och typ spelar den

18 nov, 2013 19:06

Goggo
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Goggo:
innebär detta att man måste skriva själv eller skriver du?? Isabell Granger


Goggo, det finns en tjej som heter Isabell, jag är Isabelle, så du taggar inte mig om du skriver Isabell Det är ett rollspel, alltså att man lådas att man är någon och typ spelar den
OK...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-kgj7tCkhzlA%2FU3OhICSuVzI%2FAAAAAAAAReM%2F1B91iO1gJQM%2Fw800-h800%2Fspn.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F42d29aa40626123f5a57c5df1946d041%2Ftumblr_mqj2rn7fsU1s1m535o1_500.gif

18 nov, 2013 19:08

Borttagen

Avatar


Var vi på bion Isabelle Granger?

18 nov, 2013 19:19

Borttagen

Avatar


Jag står kvar på skolgården.

18 nov, 2013 19:20

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Var vi på bion Isabelle Granger?



(Vi är där nu)
Liam kommer fram till mig. Jag ler lite men rodnar sedan.

18 nov, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


"Hej! Detta ska bli kul! Vad vill du ha för snacks eller godis? Jag går och köper biljetterna." sa jag och log.

18 nov, 2013 19:24

1 2 3 ... 12 13 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

Du får inte svara på den här tråden.