PRS mellan Luna_Rav Och Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Luna_Rav Och Mily
|
Borttagen
|
"Hemsk? Den är rätt användbar." sa Anja.
14 nov, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
" Till vadå? " frågade Mio
14 nov, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
"Ringa människor. Man får bättre kontakt med omvärlden" svarade Anja.
14 nov, 2013 19:34
|
|
Borttagen
|
" på min tid andvände vi oss av brev " sa Mio
14 nov, 2013 19:35
|
|
Borttagen
|
"Brev... Vissa gör det fortfarande." sa Anja med ett flin.
14 nov, 2013 19:38
|
|
Borttagen
|
" Jaha trodde det hade dött ut som allt annat " sa Mio
14 nov, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
"Nepp." sa Anja enkelt och tittade på Mios dagbok.
14 nov, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
" Folk andvänder sig ju av bilar och andra hemska fordon " sa Mio
14 nov, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
"Det är inte hemska saker." suckade Anja
14 nov, 2013 19:43
|
|
Borttagen
|
" Inte ? " frågade Mio nyfiket
14 nov, 2013 19:44
|
Du får inte svara på den här tråden.