HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"... Ja" säger jag stoppar staven ilsket i fickan.
9 dec, 2013 07:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag stoppar ner min också. "Det kan inte vara sant" väser jag argt
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 07:21 |
|
Borttagen
|
"Men det är det" ler jag.
9 dec, 2013 07:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fräser ett svärord tillbaks
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 07:26 |
|
Borttagen
|
"Tänk efter, det här är ju inte så negativt"
9 dec, 2013 07:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjer på ögonbrynen. "Inte det?" Säger hag sarkastiskt
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 07:27 |
|
Borttagen
|
Jag ler.
"Nej, vi kan ju bjuda huvudstaden på en riktig show i år" 9 dec, 2013 07:29 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ha Ha" säger jag argt. "Och döda varandra i en magiduell?"
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 07:30 |
|
Borttagen
|
"Varför inte?" säger jag och höjer ett utmanande ögonbryn.
9 dec, 2013 07:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag knyter näven och vill slå till honom.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 07:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen