Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När vi kommit till en samlingsplats så frågade jag dn som stod brevid mig vad som hänt.
"Det började brinna i matsalen." Sa hon. Jag vände mig mot namn? och sa: "Det började brinna i matsalen precis efter att vi gått ut tror jag." 9 nov, 2013 19:47 |
|
Liv_Weasley
Elev |
(Isá
"Va? Vi var ju nyss där!!" sa jag förskräckt. 9 nov, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
(Justdet!
"Ja, tur att vi hann ut i tid." Svarade jag. 9 nov, 2013 22:08 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Verkligen!" Sa jag andfått.
10 nov, 2013 10:55 |
|
Borttagen
|
"Undrar vad det var som började brinna?" Tänkte jag högt och vände mig sen till personen brevid. "Vad var det som började brinna?" Frågade jag.
"Jag tror att någon tände eld på en papperskorg, men sen spreds det." "Okej." 10 nov, 2013 10:59 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag lutade mig så jag hörde svaret, varför tända eld på en papperskorg? "Är det någon som är där inne?" Frågade jag.
10 nov, 2013 11:00 |
|
Borttagen
|
"Jag vet inte, de flesta sprang ut innan det började tjuta i brandlarmet. Har du något syskon där eller?" Sa tjejen till Isá.
10 nov, 2013 11:02 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Nää.." svarade jag och tittade på mina skor. "Jag bara undra.."
10 nov, 2013 11:04 |
|
Borttagen
|
Jag tittade mot skolan. Det kom rök från den nu. En lärare började räkna alla som var här. Jag vände mig mot Isá.
"Den verkar ha spridigt sig ganska långt. Eller? Ser du hur mycket rök det kommer?" Sa jag och nickade mot röken. 10 nov, 2013 11:06 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag tittade upp mot röken. "Jädrar!" Sa jag storögt.
10 nov, 2013 11:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen