Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Lawl♥)
Jag och Adrian sitter lutade rygg mot rygg med varandra, på mitten av planen, och bara stirrar på himlen.
26 okt, 2013 22:32
|
|
Borttagen
|
"Kolla, vi är inte de enda här", Sam pekar på planens mitt och där sitter Adrian och någon.
"Ska vi flyga eller vad?! Kör hårt!", jag vill inte störa för mycket så jag hoppar upp på kvasten och flyger ikapp med Angelica.
26 okt, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
"Någon kommer!" säger Adrian kort. "Ja." muttrar jag till svar. Vi fortsätter att stirra ut på himlen. Så är det alltid. Vi träffas, gör något, och kommunicerar knappt. Vi fungerar så med varandra.
26 okt, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Alicia skrattar högt och rätt gällt. Jag önskar att hon bara skulle kunna vara tyst och flyga. Jag önskar att jag kunde flyga förbi henne, men hon är allt för bra.
Jag landar istället och börjar gå mot slottet.
26 okt, 2013 23:14
|
|
Borttagen
|
Adrian verkar ha somnat så jag börjar gå mot slottet. Det är mörkt, så jag ser inte att någon går framför mig innan jag krockar in i den.
26 okt, 2013 23:16
|
|
Borttagen
|
"AJ! Vad i...", någon gick rakt in i mig, BAKIFRÅN!
26 okt, 2013 23:38
|
|
Borttagen
|
"Hoppsan! Här vart det minsann stopp!" skrattade jag lätt.
27 okt, 2013 04:02
|
|
Borttagen
|
Jag vänder mig om och där står... Linda.
"Hej, aj... Varför gick du in i mig?"
27 okt, 2013 04:04
|
|
Borttagen
|
"Såg inte att ett papper gick framför mig, det är ju jättemörkt!" svarar jag enkelt och börjar gå bredvid Brian istället för bakom.
27 okt, 2013 04:11
|
|
Borttagen
|
"Du har rätt... Men då var det du som satt med Adrian va?"
27 okt, 2013 04:19
|
Du får inte svara på den här tråden.