ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Hola Ashley!" sa Will när Ash kom in.
(Haha, suger på spanska xD) 19 dec, 2013 14:25 |
|
TildeW
Elev |
"Hola Will!" sa jag och tittade på alla.
"Usted puede sentarse al lado de Luke" sa Will. "bueno!" sa jag och satte mig bredvid Luke
19 dec, 2013 14:36 |
|
Borttagen
|
Jag log mot Ash.
Will började lektionen och skrev hela tavlan full med spanska ord. 19 dec, 2013 14:59 |
|
TildeW
Elev |
19 dec, 2013 15:05 |
|
Borttagen
|
"Lite" sa jag.
19 dec, 2013 15:09 |
|
TildeW
Elev |
19 dec, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
Lektionen var bara femtio minuter, så den tog snabbt slut.
(Är det okej om dem har Glee en gång varje dag istället för en gång i veckan? Annars blir den nog lite tråkigt) 19 dec, 2013 15:19 |
|
TildeW
Elev |
19 dec, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
"Vad kul!" sa jag och började gå med henne till kören.
19 dec, 2013 15:27 |
|
TildeW
Elev |
19 dec, 2013 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen