Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 12 13 14 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag har bevakat dig eftersom... Jag känner ett stort behov att vara med dig... Men jag förstår om du inte känner samma sak för mig"
Mumlade jag och vände mig mot fönstret.

22 sep, 2013 13:56

Borttagen

Avatar


"Gillar du mig?" Sa jag förvånat.

22 sep, 2013 13:57

Borttagen

Avatar


"Ja"
Mumlade jag.

22 sep, 2013 13:58

Ledigt
Elev

Avatar


Jag hatar er.

Du är du och jag är jag!

22 sep, 2013 13:59

Borttagen

Avatar


Jag stirrade på honom.
Ingen kille hade någonsin sagt så till mig.

22 sep, 2013 14:02

Borttagen

Avatar


Jag vände mig mot henne igen.
"Jag förstår om du inte vill..."
Mumlade jag igen.

22 sep, 2013 14:03

Borttagen

Avatar


"Jag gillar dig med..."

Ledigt: tack så hemskt mycket!♥

22 sep, 2013 14:05

Borttagen

Avatar


Jag höjde på ögonbrynen.
"Gör du?"

22 sep, 2013 14:05

Borttagen

Avatar


"Ja..." jag tittade ner på mina händer.

22 sep, 2013 16:28

Borttagen

Avatar


"Hur länge har du gjort det?"
Frågade jag.

22 sep, 2013 16:31

1 2 3 ... 12 13 14 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.