Början.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag har bevakat dig eftersom... Jag känner ett stort behov att vara med dig... Men jag förstår om du inte känner samma sak för mig"
Mumlade jag och vände mig mot fönstret. 22 sep, 2013 13:56 |
|
Borttagen
|
"Gillar du mig?" Sa jag förvånat.
22 sep, 2013 13:57 |
|
Borttagen
|
"Ja"
Mumlade jag. 22 sep, 2013 13:58 |
|
Ledigt
Elev |
Jag hatar er.
Du är du och jag är jag! 22 sep, 2013 13:59 |
|
Borttagen
|
Jag stirrade på honom.
Ingen kille hade någonsin sagt så till mig. 22 sep, 2013 14:02 |
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot henne igen.
"Jag förstår om du inte vill..." Mumlade jag igen. 22 sep, 2013 14:03 |
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 14:05 |
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
"Gör du?" 22 sep, 2013 14:05 |
|
Borttagen
|
"Ja..." jag tittade ner på mina händer.
22 sep, 2013 16:28 |
|
Borttagen
|
"Hur länge har du gjort det?"
Frågade jag. 22 sep, 2013 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen