Nothing like us
Forum > Fanfiction > Nothing like us
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ÅÅÅ va BRAA!
4 okt, 2013 19:05 |
|
Alma123!!
Elev |
please ett kapitel?
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 4 okt, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
Dumma draco!! Hur kunde han???
Gaaah!!! Ge mig lite Germione nu!!!!! 4 okt, 2013 19:45 |
|
EricsFlicka
Elev |
Senare samma dag satt Hermione med George vid sjön. De pratade, skrattade och hade riktigt roligt.
Mione gillade George. Han hade vackert leende, fina ögon. Han var rolig. Hade alltid ett leende på läpparna. Glad. Social och allmänt vänlig. Alltid snäll mot tjejer. Draco däremot verkar glad med Cho. De umgås mycket, hjälper varandra med läxorna. -------------------------------------------------------- HERMIONE: Jag visste det. Jag gillar George. Massor. Vi satt tillsammans vid sjön, på en filt och pratade om allt medans vi tittade ut över sjön. " Hur är det med Molly förresten?" Han log. " Det är bra med mamma. Hon är väl fortfarande ledsen efter allt med Ron men hon pratar, skrattar och äter iallafall." Jag nickade och log mot George. " Vad bra." Jag tittade ut över sjön. Solen lös så vågorna glittrade så himla fint. " Vill du höra något gulligt?" George nickade. " Jag var fem år. För första gången tog mamma och pappa med mig till havet. Jag föll för det direkt. Allt var blått. Vattnet lös blått och man såg alla färgglada fiskar som simmade runt. Jag blev så glad så jag försvann från mamma och pappa. De hittade mig efter två timmar stående vid en liten damm i en skog och tittade på fiskar. De var ganska arga men endå tyckte de att det var sött." " Naw vad gulligt." George skrattade. " Jag lovar, du var jätte söt som liten." Jag skakade på huvudet. " Stora tänder och massa tjockt brunt hår på huvudet." Jag skrattade åt mig själv och tittade på George. " Du du? Var du söt?" Han flinade. " Precis som nu fast mindre." Jag log sött mot han. " Då var du söt." Han rodnade. " Mione, du är med söt." Han smekte min kind. Jag log och kröp nämre. Han la en arm runt mig och jag lutade mig mot hans bröst. Jag hörde hans hjärta. Jag kände hans värme. Jag har aldrig känt mig såhär trygg innan. DRACO: Cho var grym i sängen. Riktigt bra. Men men. Den enda hon inte var bra på är att kyssas. Alldeles för långt ner i halsen. " Är du redo att gå?" Jag tittade upp. " Vart?" Blaise flinade. " Hogsmide kanske?" Jag reste mig upp " Jag kommer." I en annan del av slottet satt Ginny. Ensam och rädd. 4 okt, 2013 19:58 |
|
milla123
Elev |
Meeeeeer
love hufflepuff Läs min ff hermiones första år http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=32596 4 okt, 2013 20:01 |
|
Alma123!!
Elev |
meeer! jättebra! meeer!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 4 okt, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Mer omg ginny what happened??
4 okt, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
Sjuktbra!
4 okt, 2013 21:13 |
|
Fred and George
Elev |
Skriv mer!! Idag?
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 4 okt, 2013 21:44 |
|
Borttagen
|
OMG, två kapitel i en smäll, tack ♥
Jag läängtar tills nästa 5 okt, 2013 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen