Sista sms:et du skickade/fick!
Forum > Off Topic > Sista sms:et du skickade/fick!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
20 jun, 2014 19:49 |
|
Borttagen
|
Skickat: "Sitter på tåget, de framför mig tittar på Frozen xD så jag har snart sett den två gånger jag också! Hoppas du och Liv har det fint! Kram!"
Fått: "Haha vad mysigt 20 jun, 2014 20:11 |
|
Ginny00
Elev |
Skickade: "Jag är gärna barnvakt mot betalning!"
Fick: "Haha! Vad bra! Då får vi diskutera det när vi kommer hem. Kram!" 20 jun, 2014 20:15 |
|
Prutt
Elev |
Skickade: Jag älskar dig. ♥
Fick: Det var samma gubbe twice xD 20 jun, 2014 20:19 |
|
lumos1
Elev |
20 jun, 2014 23:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
skickade: VEM F*N GÖR KONST AV MENS?!
fått: Oh Gud luktar f*n också! vanlig konversation med en av mina närmaste vänner...
20 jun, 2014 23:23 |
|
Borttagen
|
Skickat: Gud vad fina era ringar är tillsammans mamma och Sör Jörgen och trevlig midsommar ♥ ♥ ♥
Fått: ♥ ♥ ♥tack Emil 20 jun, 2014 23:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skickat: Dd
fått: TITTAR PÅ EN FILM ME MAMMA speech! 18 okt, 2014 22:19 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skickat: Ok, vi vill också följa med
Fått: Framme! 19 okt, 2014 03:34 |
|
DarkBells
Elev |
Fått: Läste just ut Boo
kände att leo var ganska douchey Skickat: Jag kommer antagligen åka med en kompis till Slussen/Medis så jag är inte ensam
19 okt, 2014 10:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen