Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 12 13 14 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag och Christian skrattade.
Christian tog min hand och drog iväg mig.
- Roxanne, det här har varit väldigt svårt, men jag har beslutat att du ska få veta. Om du lovar att inte säga till någon.
Jag lägger handen på hjärtat och svär på alla möjliga saker att det ska förbli en hemlighet.
- Jo jag är...gay. Och jag är superkär i en kille...säger Christian lyckligt. Jag börjar skratta hysteriskt,
- Åh, Christian, det är underbart! Du måste visa mig honom! sa jag mellan skrattsalvorna och kramar om Christian. Han kramar tillbaka, och vi går hand i hand tillbaka till Selena och Zeb. När vi kommer fram viskar jag i Christians öra så att bara han hör:
- Hur många barn tror du din blivande pojkvän vill ha?
Christian och jag bryter ihop i en fnissattack och undviker Zebs frågande blickar.

29 aug, 2013 18:09

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar förundrat på dom. ''Ni vekar ju helt galna! Kom Zeb, vi går till et ställe som inte är ett dårhus!'' säger jag, och känner hur ett lyckligt leende sprider sig över ansiktet. ''Seriöst, Christian. vad är det med dig?''

jag är jättecoolig älska mig plz

29 aug, 2013 18:12

Borttagen

Avatar


Jag skakar fnissande på huvudet.
- Vi pratar bara om barn, skrattar Christian, och jag måste sätta mig för att inte falla ihop. Zeb ser oroligt på mig,
- Roxanne, behöver du hjälp att stå upp? Jag har faktiskt hört att man kan dö av skratt, bokstavligen. säger han. Christian skrattar ännu mer och jag tar Zebs stadiga hand i min skratt-skakiga och låter tårarna spruta.
Jag säger att det är lugnt och flämtar efter luft. Nu har även Zeb börjat skratta.

29 aug, 2013 18:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar förvånat på allihoo. "Ni är inte mänskliga." Jag kommer på något. "Eller... vampyrliga" säger jag. Ordet låter så... jag... att jag får värsta skrattatacken och ramlar ihop på golvet. "Och vad händer här? " hörs en mjuk röst.

jag är jättecoolig älska mig plz

29 aug, 2013 19:05

Borttagen

Avatar


Vi alla skrattar så tårarna sprutar, och jag själv lägger knappt märke till att någon pratat med oss.

29 aug, 2013 19:13

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag öppnar ögonen och stirrar upp på Simon och Erik. ''Vi är mänskliga!'' säger Christian. Jag fnissar. ''Nej, vi är Vampyrliga'' och vi börjar skratta igen.

jag är jättecoolig älska mig plz

29 aug, 2013 19:18

Borttagen

Avatar


Jag slänger mig raklång på marken och kippar efter luft. Bredvid mig skrattar Zeb så att tårarna sprutar, och jag börjar skratta igen.
- Jh-jha-ag....khan nt handas....flämtar jag mellan skrattsalvorna.
- Hur många barn kommer jag att få Roxanne? frågar Christian och skrattar. Jag börjar skaka av skratt och svarar så snabbt att man knappt hör:
- Minst åtta, eller, vad tycker din partner?
Zeb frustar till av skratt och Christian skriker av skratt. Erik och Simon ler med ögonbrynen höjda mot mig. Jag rodnar och försöker sätta mig upp, men kan inte för att jag skakar så.

29 aug, 2013 19:23

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag sätter mig upp och lutar mig mot Zeb. ''Professorn, på min förra fick vi veta att biblioteket och böcker skulle vara roligt. Och det är det!'' Skrattar jag. Simon skakar på huvudet. Erik skrattar bara. ''Simon, ska inte biblioteket vara roligt?'' Frågar jag fnissande. ''Detta är ett bibliotek! Var tysta, ni stör de andra!'' hörs en röst och jag tittar upp på bibliotikarien. Han ser verkligen ut som en gubb-häxa. Jag ser mig omkring. Vi är ensamma. Jag hör en fnissning från Simon. ''Jag har alltid tyckt att han ser ut som en häxa'' säger Simon, och snart skrattar båda lärarna också.

jag är jättecoolig älska mig plz

29 aug, 2013 19:28

Borttagen

Avatar


Jag får ont i magen av skratt då jag ser bibliotekarien.
- Zeb du har rätt! Vår bibliotekarie har verkligen fin näsa! flämtar jag. Christian rasar ihop på golvet och skrattar hysteriskt. Jag lyckas ställa mig på knäna och ta mig över till honom. Jag kramar om honom och skrattar ännu mer.
Sedan rullar jag runt på sidan tillräckligt snabbt för att se Erik trilla ihop på golvet av skratt. Jag pekar på honom och fnissat ännu värre.

29 aug, 2013 19:32

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gapskrattar och väntar på Simons tur. Det tar inte lång tid. Vi ligger där och skrattar länge. Bibliotikarien har tröttnat och gått. ''Bist du nicht ein Lehrer? Du solltest Art geben uns Inhaftierung oder so etwas?'' Fnissar jag till Erik

jag är jättecoolig älska mig plz

29 aug, 2013 19:35

1 2 3 ... 12 13 14 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.