Lily ~ James
Forum > Fanfiction > Lily ~ James
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAg med!!
Skrivet av nilla10: längtar till nästa kapitel. 15 aug, 2011 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAg med!! Skrivet av nilla10: längtar till nästa kapitel. Jag också 15 aug, 2011 12:43 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeer
hej hej! :) 15 aug, 2011 12:45
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-16 kl. 12:13
|
|
michmosch
Elev |
mer!!
16 aug, 2011 11:17 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeer
hej hej! :) 16 aug, 2011 12:13 |
|
Borttagen
|
yesyes! jag kan skriva på min mobil! det betyder några grejer...
1. jag blir aktivare... 2. alltså mer inlägg! 3. bara så ni vet kommer det kanske 10 ggr mer och oftare om jag inte måste vara jättepetig. alltså kan det ibland bli kommatecken på fel ställen och liten bokstav i början av nya meningar. hoppas ni,stöttar mig och ser över dessa små fel mot att jag skriver mycket oftare,? ska göra så,gott jag kan! 16 aug, 2011 18:24 |
|
nilla10
Elev |
yay!
hej hej! :) 16 aug, 2011 18:48 |
|
Borttagen
|
Naturligvis spelar såna småsaker ingen roll.
16 aug, 2011 19:28 |
|
nilla10
Elev |
meer
hej hej! :) 16 aug, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
småsaker är bara nonsens!
17 aug, 2011 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen