Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ginny23, Emhio Potter? Jag var gamla Lovisa Granger, men vi kan väl fortsätta på rollet? Det här var mitt första så det betyder en hel del för mig. ♥

25 feb, 2014 08:15

Borttagen

Avatar


jag har inte tid

25 feb, 2014 08:38

Borttagen

Avatar


Synd

25 feb, 2014 08:45

Borttagen

Avatar


Jag har tid ♥

25 feb, 2014 16:48

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Du får inte svara på den här tråden.