"Din Rose..."
Forum > Fanfiction > "Din Rose..."
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av kitto: Kolla gärna min profil för fler ffs av mig ^^ glömm nu inte denna ff bara.. "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 23 sep, 2013 14:43 |
|
123vilde453
Elev |
AAAABRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 24 sep, 2013 18:37 |
|
kitto
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Mer? 25 sep, 2013 21:22 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Jättebra!!
Men det där med att sätt i spoiler, tror hon menade att lägga alla kapitel i spoiler i första inlägget. t.ex Kap 1 Spoiler: Tryck här för att visa! Kap 2 Spoiler: Tryck här för att visa! Kap 3 Spoiler: Tryck här för att visa! osv. Blir lite lättare att läsa då om man är ny, man slipper bläddra igenom alla sidor All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 25 sep, 2013 22:00 |
|
Hedwig96
Elev |
joo, meeer bra!!!
25 sep, 2013 22:07 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Jättebra!! Men det där med att sätt i spoiler, tror hon menade att lägga alla kapitel i spoiler i första inlägget. t.ex Kap 1 Spoiler: Tryck här för att visa! Kap 2 Spoiler: Tryck här för att visa! Kap 3 Spoiler: Tryck här för att visa! osv. Blir lite lättare att läsa då om man är ny, man slipper bläddra igenom alla sidor Skrivet av Cinnamonagouti: Jättebra!! Men det där med att sätt i spoiler, tror hon menade att lägga alla kapitel i spoiler i första inlägget. t.ex Kap 1 Spoiler: Tryck här för att visa! Kap 2 Spoiler: Tryck här för att visa! Kap 3 Spoiler: Tryck här för att visa! osv. Blir lite lättare att läsa då om man är ny, man slipper bläddra igenom alla sidor Ledsen, väldigt jobbigt att göra då jag är inne på mobilen.. 26 sep, 2013 06:49 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
kitto visste inte du att skrev på mobilen... och eftersom det var någon som skrev "kan du inte lägga kapitlena i spoiler, jobbigt att bläddra igenom alla sidor" (eller något liknande) och du börjar lägga dem i spoiler, fast bara i inlägget och inte på första sidan så tänkte jag bara att du kanske missförstått henne. men ursäkta då..
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 26 sep, 2013 16:06 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: kitto visste inte du att skrev på mobilen... och eftersom det var någon som skrev "kan du inte lägga kapitlena i spoiler, jobbigt att bläddra igenom alla sidor" (eller något liknande) och du börjar lägga dem i spoiler, fast bara i inlägget och inte på första sidan så tänkte jag bara att du kanske missförstått henne. men ursäkta då.. Åh nej, ingen fara 26 sep, 2013 16:19 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av kitto: Skrivet av Cinnamonagouti: kitto visste inte du att skrev på mobilen... och eftersom det var någon som skrev "kan du inte lägga kapitlena i spoiler, jobbigt att bläddra igenom alla sidor" (eller något liknande) och du börjar lägga dem i spoiler, fast bara i inlägget och inte på första sidan så tänkte jag bara att du kanske missförstått henne. men ursäkta då.. Åh nej, ingen fara Men vänta lite nu, okey nu kanske det är jag som är osmart men när du lägger upp nya kapitel kan du lägga dom i spoilers, men inte i det första inlägget? o.O Rätta mig om jag har fel ![]()
26 sep, 2013 17:52 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Magda: Skrivet av kitto: Skrivet av Cinnamonagouti: kitto visste inte du att skrev på mobilen... och eftersom det var någon som skrev "kan du inte lägga kapitlena i spoiler, jobbigt att bläddra igenom alla sidor" (eller något liknande) och du börjar lägga dem i spoiler, fast bara i inlägget och inte på första sidan så tänkte jag bara att du kanske missförstått henne. men ursäkta då.. Åh nej, ingen fara Men vänta lite nu, okey nu kanske det är jag som är osmart men när du lägger upp nya kapitel kan du lägga dom i spoilers, men inte i det första inlägget? o.O Rätta mig om jag har fel Jag kan inte ändra inlägg på mobilen, bara skriva nya. 26 sep, 2013 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen