|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!!
29 aug, 2013 19:44
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer?
29 aug, 2013 19:46
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
29 aug, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Naw
29 aug, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Naw Aj knåv rajt?!?!?! ♥
29 aug, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Naw Aj knåv rajt?!?!?! ♥ .3
29 aug, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Naw Aj knåv rajt?!?!?! ♥ .3 Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig 
29 aug, 2013 19:56
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Naw Aj knåv rajt?!?!?! ♥ .3 Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig Alla respekterar mig 
29 aug, 2013 19:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Naw Aj knåv rajt?!?!?! ♥ .3 Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig Alla respekterar mig Nej, men snart. 
Nej men serri, jag kommer inte K:a dig mer!
(Det är ett maximum av snällhet jag sällan når, så passa på.)
29 aug, 2013 19:58
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äw maj god! LAMA ÄGER mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O jepp. Ajm ivul 
VIPVIIIP!! hahah aw, vill du vara med mer? Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Naw Aj knåv rajt?!?!?! ♥ .3 Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig Alla respekterar mig Nej, men snart. 
Nej men serri, jag kommer inte K:a dig mer!
(Det är ett maximum av snällhet jag sällan når, så passa på.) mhm
29 aug, 2013 20:08
|
Du får inte svara på den här tråden.