Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

1 2 3 ... 12 13 14 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!

29 aug, 2013 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?

29 aug, 2013 19:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.

29 aug, 2013 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw

29 aug, 2013 19:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw
Aj knåv rajt?!?!?! ♥

29 aug, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw
Aj knåv rajt?!?!?! ♥
.3

29 aug, 2013 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw
Aj knåv rajt?!?!?! ♥
.3
Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig

29 aug, 2013 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw
Aj knåv rajt?!?!?! ♥
.3
Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig
Alla respekterar mig

29 aug, 2013 19:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw
Aj knåv rajt?!?!?! ♥
.3
Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig
Alla respekterar mig
Nej, men snart.
Nej men serri, jag kommer inte K:a dig mer!
(Det är ett maximum av snällhet jag sällan når, så passa på.)

29 aug, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw
Aj knåv rajt?!?!?! ♥
.3
Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig
Alla respekterar mig
Nej, men snart.
Nej men serri, jag kommer inte K:a dig mer!
(Det är ett maximum av snällhet jag sällan når, så passa på.)
mhm

29 aug, 2013 20:08

1 2 3 ... 12 13 14 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Du får inte svara på den här tråden.