Hunger spelen roll (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hunger spelen roll (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
2 jun, 2013 17:54 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag vände mig om och gittade på Laura och Cato. Jag hade hört vad de sa.
"Hur ska ni ha er?" frägade jag. "Ska vi gå till gymmet eller inte?"
2 jun, 2013 17:57 |
|
TildeW
Elev |
2 jun, 2013 17:58 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
2 jun, 2013 18:00 |
|
TildeW
Elev |
2 jun, 2013 18:04 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag såg att Laura gick och klättrade. Jag ville också gå dit, men jag ville inte visa den talangen direkt. Desautom fanns det så mycket annat jag behövde träna på, så jag gick till spjutkastningen istället. Det gick inte så bra. Många gånger träffade jag inte ens måltavlan.
2 jun, 2013 18:08 |
|
TildeW
Elev |
2 jun, 2013 18:13 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag kollade på killen från fyran, på hur han gjorde. Han träffade alltid sitt mål perfekt. Han hade någon speciell knyck på handen. Jag prövade. Jag siktade på mittersta fläcken vid hjärtat. Jag träffade fotwn. Hopplöst. Det var inget för mig, så jag gick vidare till kamoflaget.
2 jun, 2013 18:31 |
|
TildeW
Elev |
Jag hittade inget sätt att komma ner.
Jag tog beslutet att hoppa och det gjorde jag. "Laura är du okej!?" Ropade Cato och sprang fram till mig.
2 jun, 2013 18:35 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag såg hur Laura hoppade ner. Det fanns tusen olika sätt, och hon hade valt det. Jaja, hon gjorde väl som hon ville, tänkte jag, medan jag försökte kamoflera min tröja till en buske.
2 jun, 2013 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen