PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
|
Borttagen
|
Okej. Jag tänkte att du kanske ville beskriva själv bara 
-----
Jag tittade mig omkring. Det fanns dörröppningar längre fram och ett vardagsrum låg rakt framför mig. Deras hall var liten och mysig. Det var väldigt fint här. Jag önskade att jag hade ett riktigt hem. Eller ett lika fint som det här.
"Vad fint ni har det." Sa jag.
3 nov, 2013 00:11
|
|
Borttagen
|
(Haha nejdå (^w^))
"Tack", sa Vanessa svagt och tog av sig skorna.
3 nov, 2013 19:54
|
|
Borttagen
|
Jag tog av mig skorna. Det borde jag nog göra här.
-Var ligger ditt rum? Frågade jag.
3 nov, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
"Här uppe", sa Vanessa tyst och ledde in honom i vardagsrummet och upp för en trappa som fanns där.
3 nov, 2013 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag följde efter henne in i hennes rum.
(Hur ser rummet ut?)
3 nov, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
Vanessa gick in och slängde sin väska på sängen. Hon tog en hårsnodd från skrivbordet framför fönstret och satte upp sitt hår.
3 nov, 2013 20:43
|
|
Borttagen
|
Jag gick och satte mig i sängen.
-Eeeh. Vad brukar du göra då?
3 nov, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
"Läxor?" Vanessa ryckte på axlarna.
3 nov, 2013 20:50
|
|
Borttagen
|
3 nov, 2013 20:53
|
|
Borttagen
|
"Jag brukar läsa", sa Vanessa enkelt.
3 nov, 2013 20:58
|
Du får inte svara på den här tråden.