Hungerspelen (24 stycken)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (24 stycken)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Melissa Malfoy
Elev |
Liam
Jag drog fram mitt svärd och häll det emellan mig och Eliin. "Du, jag kommer att döda dig, du vet det va?"
11 maj, 2013 11:22 |
|
TildeW
Elev |
Eliin
"Ja det var ju något nytt!" sa jag och höjde min båge mot skalbaggarna jag tittade på flickan, så vem vill ha äran att döda henne? Frågade jag och sänkte bågen och tittade elakt på flickan, hennes mamma hade dödat min släkt "Kanske du?" sa jag till flickan från District 2
11 maj, 2013 11:25 |
|
Lolly0101
Elev |
"Jaja . Döda henne nu . Jag har annat ätt ta. Hand om" sa jag innan jag gav henne en enkel käffftsmäll innan jag höjde skutvapnet mot Elisabeth som satt i ett träd över .
11 maj, 2013 12:11 |
|
TildeW
Elev |
Eliin
Pojken från min District kom och sköt en pil mot flickan från District 2, jag fick tag i pilen innan den träffade henne och sköt en efter honom så han dog
11 maj, 2013 12:15 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Liam
Jag visste inte vart jag skulle titta. Alla stod här och hotade med att döda varandra. Hade det varit så här i något annat hungerspel? Alla kameror var säkert riktade mot dem nu. Alla i hela Panem stirrade på dem just nu.
11 maj, 2013 20:29 |
|
TildeW
Elev |
11 maj, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Elisabeth var just nu nöjd med sina gymnastikkunskaper. Hon skulle bort från de andra deltagarna, kanske hitta någon att bilda team med. Ellie tog upp en kniv ur väskan och krafsade ihop ett meddelande på ett papper i fickan.
"Ni når mig inte" var det enda det stod. Ellie band fast meddelandet på kniven och kastade iväg den över de andra deltagarna. Nu kanske hon hade lite ouppmärksamhet. Elisabeth tog tag i en gren och balanserade högt upp för att nå det andra trädet. Det fanns inga grenar där nere på det så det var svårt att komma upp. Till slut hade Ellie kommit över och var långt upp vid stammen på det trädet. Det fick räcka just nu. De kunde inte nå henne med vapen om de inte klättrade upp för hon hade som en koja uppe i trädet. Ellie hittade ett hån och kröp snabbt in i det. Det var lagom stort för henne och hon lade några lösa pinnar och väskan framför öppningen så att det var svårt att skuta in en pil. Svårt att hitta henne var det också eftersom att väskan var brun. (Snälla, skriv några rader i alla fall) 11 maj, 2013 21:06 |
|
TildeW
Elev |
När vi gått så sprang jag tillbaka "Pisst Elisabeth" sa jag och vinkade med händerna " Jag har en behövande sak du kan få!" sa jag och tittade mig onkring ifall jag var själv så ingen såg mig. "Elisabeth!" sa jag och var påväg att klättra upp i trädet
11 maj, 2013 21:55 |
|
Lolly0101
Elev |
(( Azzå , Detta kommer ju ingen stans , är det inte dags att döda någon nu ? ))
12 maj, 2013 09:19 |
|
TildeW
Elev |
12 maj, 2013 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen