Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
4 jul, 2012 19:58 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tror att jag, utseendemässigt (och, till viss del, personlighetsmässigt) skulle passa bäst att spela Ginny. Men allra helst skulle jag ju vilja spela "mig själv" - dvs. Nikki Parker i Ravenclaw.
4 jul, 2012 20:10 |
|
fredrika
Elev |
ginny eller luna
follow me on instagram, @fredrikaanderson 4 jul, 2012 20:13 |
|
Radioanka
Elev |
Luna eller Bellatrix.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 4 jul, 2012 20:20 |
|
SabinaPotter
Elev |
Lavender lr Luna tror jag
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 4 jul, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Luna eller Hermione
4 jul, 2012 23:23 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Ginny, Luna el. Hermione!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 6 jul, 2012 08:56 |
|
Borttagen
|
luna det hade vaeit roligt hon och jag är ganska lika men det hade varit roligt att vara voldy med
6 jul, 2012 10:57 |
|
Goizan
Elev |
6 jul, 2012 11:02 |
|
klonken
Elev |
6 jul, 2012 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen