Finaste orden som finns!
Forum > Off Topic > Finaste orden som finns!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
flummig
Elev |
Alltså jag vet inte om jag är konstig, men jag fullkomligt älskar det engelska ordet 'explain'. Så fint(!!)
22 apr, 2015 15:18 |
|
Borttagen
|
Wanderlust (tyska) är typ mitt favoritord, jag tycker det är otroligt fint ^-^
22 apr, 2015 16:59 |
|
A2
Elev |
Rubin
what do I need to prove 23 apr, 2015 12:07 |
|
renblodsprinsen
Elev |
har faktiskt en bok där jag skriver ner fina ord.
däribland står t.ex vattenfall, kackerlacka och rimfrost
25 apr, 2015 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen