Veeeem har läst alla böcker?!
Forum > Harry Potter > Veeeem har läst alla böcker?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeonaGoodness
Elev |
Jag är på 3:an men ska läsa alla!!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 12 nov, 2011 18:04 |
|
Tonkss
Elev |
12 nov, 2011 18:05 |
|
-Nymphadora Tonks-
Elev |
Jag har läst alla
*Räka upp handen och hoppa på stället av upphetsning* "Because I want to fix this in my memory for ever" said Ron, his eyes closed and an uplifted expression on his face. "Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret..." 13 nov, 2011 00:57 |
|
Freja
Elev |
Jag har läst alla. I somras läste jag alla på en vecka, en om dagen.En Harry Potter om dagen, är bra för....huvudet kanske?
Everything is Dramione and nothing hurts. 19 nov, 2011 16:30 |
|
Drake
Elev |
Har bara läst alla en gång på svenska, men jag älskar att bara slå upp något random kapitel i en harry Potter-bok♥
19 nov, 2011 16:34 |
|
LauraTree
Elev |
Har också tappat räkningen hur många gånger jag läst dem, de är så HIMLA bra!!!!!!!
19 nov, 2011 17:00 |
|
Cailine
Elev |
Har numer läst alla en gång på svenska, innan har jag bara läst engelska versionerna, som jag läst så många gånger att jag inte kan hålla räkningen.
![]() ![]()
19 nov, 2011 17:02 |
|
Weasley<3
Elev |
Har läst alla vars en gång på svenska. Utom ettan för den läste vi i skolan också men det var astråkigt så flera av min klasskompisar tyckte den var dålig =o Men jag ska snart läsa om tvåan
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 19 nov, 2011 17:26 |
|
FANILOSTTHEGAME
Elev |
Har läst de på engelska hur många gånger som helst men bara ettan på svenska ^^
20 nov, 2011 00:45 |
|
Thilda
Elev |
Nu har jag läst alla
20 nov, 2011 10:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen