Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag pustar ut.
(okej) Hej! 21 aug, 2013 20:50 |
|
Queen Boo
Elev |
(Vi bestämmer mer tomorrow)
Ormarna tittar inte ens på mig. jag är jättecoolig älska mig plz 21 aug, 2013 20:52 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Vart ska vi gå?" frågar jag.
Hej! 29 sep, 2013 11:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker på axlarna. "Bort"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 12:11 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Vi skulle kunna gå till en liten damm längre bort, den tar bara några timmar att komma till." Jag log lite osäkert. "Det är åt det här hållet."
(Kan en orm rycka på axlarna?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!) Hej! 22 okt, 2013 23:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 4 kl. 17:09
|
|
Queen Boo
Elev |
"Visst"
jag är jättecoolig älska mig plz 23 okt, 2013 14:39 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag börgar gå mot dammen som ligger bakom ett litet bärg en liten bit bort.
Hej! 26 okt, 2013 18:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag springer
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 18:44 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag springer lite före för att visa vägen. (Jag sprigner litte förre förr at vissa vegän. Ret, ret.)
Hej! 26 okt, 2013 19:02 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag vet vart det är"
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen