Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Queen boo och mig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

1 2 3 ... 12 13 14 15
Användare Inlägg
Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jag pustar ut.
(okej)

Hej!

21 aug, 2013 20:50

Queen Boo
Elev

Avatar


(Vi bestämmer mer tomorrow)
Ormarna tittar inte ens på mig.

jag är jättecoolig älska mig plz

21 aug, 2013 20:52

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Vart ska vi gå?" frågar jag.

Hej!

29 sep, 2013 11:40

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag rycker på axlarna. "Bort"

jag är jättecoolig älska mig plz

29 sep, 2013 12:11

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Vi skulle kunna gå till en liten damm längre bort, den tar bara några timmar att komma till." Jag log lite osäkert. "Det är åt det här hållet."

(Kan en orm rycka på axlarna?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!)

Hej!

22 okt, 2013 23:06

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 4 kl. 17:09
Antal ändringar: 1

Queen Boo
Elev

Avatar


"Visst"

jag är jättecoolig älska mig plz

23 okt, 2013 14:39

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jag börgar gå mot dammen som ligger bakom ett litet bärg en liten bit bort.

Hej!

26 okt, 2013 18:37

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag springer

jag är jättecoolig älska mig plz

26 okt, 2013 18:44

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jag springer lite före för att visa vägen. (Jag sprigner litte förre förr at vissa vegän. Ret, ret.)

Hej!

26 okt, 2013 19:02

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jag vet vart det är"

jag är jättecoolig älska mig plz

26 okt, 2013 19:07

1 2 3 ... 12 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

Du får inte svara på den här tråden.