Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
(Jaa.. det bvlev ju helt konstigt ! )
9 feb, 2013 23:52 |
|
t i l d a
Elev |
9 feb, 2013 23:55 |
|
Lolly0101
Elev |
(Ash vi skiter i det !!!!!)
9 feb, 2013 23:56 |
|
t i l d a
Elev |
9 feb, 2013 23:57 |
|
Lolly0101
Elev |
(JAA ! )
9 feb, 2013 23:58 |
|
t i l d a
Elev |
(okej..)
Jag tittade på Miranda. "Vad gör ni på sådana här marker?" frågade Aragorn. "Vi blev fångade av orcher", svarade jag.
10 feb, 2013 00:04 |
|
Lolly0101
Elev |
"Och flydde " Till läggde jag kort där på.. Men mitt sinne kunde ej flyttas från hobberna . Dom var speciella
10 feb, 2013 00:05 |
|
t i l d a
Elev |
"Klarade ni av alla orcher ensamma? Imponerande", sa alven.
Jag log. "Det var mer tur än skicklighet", svarade jag.
10 feb, 2013 00:10 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja. Det var det " Instämde jag. Jag kände mig lite mer som en åhörare än en i samtalet. Kan vara för att jag aldrig hade varit såpas social
10 feb, 2013 00:14 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Lolly0101: "Ja. Det var det " Instämde jag. Jag kände mig lite mer som en åhörare än en i samtalet. Kan vara för att jag aldrig hade varit såpass social "Det var imponerande i vilket fall som helst. Vart ska ni nu?" frågade Legolas-
10 feb, 2013 00:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen