Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black

1 2 3 ... 12 13 14 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Lolly0101
Elev

Avatar


Jag försöker hjälpa han så fort det går... Men det var nog för sent ... "Jaag troor deet ärr förrsentt!" sa jag med rädslan i rösten ännu en gång

25 jan, 2013 18:42

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag stelnar mitt i en rörelse.
"Ran?," viskar jag. "Ran. RAN?!, SVARA!"
Det förblir tyst om man bortser från ett tyst sjungande om en saftig köttbit som skällde och blev tyst.
Jag sjunker ner mot väggen. Jag bryr mig inte om vad som händer nu. Min vän har blivit mat och det beror bara på att jag har stängt in henne tillsammans med monstret. Jag har inte ork att göra något.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

25 jan, 2013 18:47

Lolly0101
Elev

Avatar


"Kom!" sa jag och försökte dra med mig honom till samlings rummet. Det var dax att kalla tillbaka bröderskapet !

25 jan, 2013 18:51

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag rörde mig inte, men hon lyckades dra upp mig på fötter.
"Jag ska hämnas. JAG SKA HÄMNAS MIN VÄN. JAG SKA DÖDA DEN DÄR BESTEN!"
Jag sliter mig loss och med förnyad kraft flyttra jag möblerna för att krossa ryggen och bryta nacken av mördaren.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

25 jan, 2013 18:53

Lolly0101
Elev

Avatar


"Nej gör det inte !" skrek jag medans jag tittade förskräkt mot han ... Det var han som tog ringen för över 1600 år sedan .. Du vet Mr Frodos ring

25 jan, 2013 18:55

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag tvärstannar igen.
"Gollum? Jag trodde att han bara fanns i sagor. Men vi kan j gärna inte låta honom vara här i vattendal. Han skulle ju kunna mörda vem som helst av oss."

I would have died! I would have died rather than betray my friends

25 jan, 2013 18:59

Lolly0101
Elev

Avatar


" Jag vet inte hur... Men vi måste kalla tillbaka ett bröderskap!"

25 jan, 2013 19:01

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag har svårt att hålla mina känslor under kontroll. Ran var gammal, men jag hade räknat med att hon skulle följa mig i alla fall två till tre år till, och att bli UPPÄTEN... Vad hemskt. Jag biter mig hårt på tungan för att inte börja förolämpa Enni och följer med henne.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

25 jan, 2013 19:10

Lolly0101
Elev

Avatar


"Såå du vet väll vad bröderskapet är väll "! sa jag

25 jan, 2013 19:12

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


"Klart jag vet dumma alv. Jag är inte helt korkad" fräser jag åt henne.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

25 jan, 2013 19:16

1 2 3 ... 12 13 14 ... 26 27 28

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black

Du får inte svara på den här tråden.