Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hagrid, jobbig?

Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Balder
Elev

Avatar


Inte.

18 jan, 2013 18:36

emmasagman
Elev

Avatar


jag tycker hagrid är hur mysig som helst :3

18 jan, 2013 18:42

.Lovegood.
Elev

Avatar


Skrivet av emmasagman:
jag tycker hagrid är hur mysig som helst :3


Eller hur.

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått

18 jan, 2013 21:55

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?

Du får inte svara på den här tråden.