Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om

Forum > Fanfiction > om

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av lily, luna:
Superbra!

tack

Nu vill vi ha ett till kapitel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 mar, 2013 14:03

mollylisa
Elev

Avatar


kap 8

-Självklart. säger Severus. De börjar gå, och Harry tycker att slottet verkar oändligt stort och alla korridorer är som labyrinter. Efter ett tag orkar Harry inte gå i trappor längre, så Lily får bära honom.
När de kommer fram till sjukhusflygeln, ser Harry att pappa ligger avsvimmad med massor av bandage lindade om honom. Lily börjar gråta igen.
-Varför sover pappa på dagen? undrar Harry förbryllat.
-Han är avsvimmad. säger Severus allvarligt.
-Är det därför du inte nyser? undrar Harry.
-Nyser?
-Du är ju allergisk mot pappa.
Snape lyssnar inte, för att han står och pratar med pomfrey.

____________________________________________________________________
Förlåt för att kapitlet blev så kort

11 mar, 2013 14:27

Lillan Potter
Elev

Avatar


JÄTTESUPERDUPERJÄVLAMEGASUPERDUPERAWESOMESUPERDUPERMEGAMEGAMEGAAWESOMEAWESOMESUPERDUPEawesomeBÄTTREÄNBÄSTBRA!!!!!!
NY LÄSARE! KÄNN SIG BEVAKAD!
*BEVAKAR*



SKRIV MEEEERA!
Vad kan ha hänt James???

11 mar, 2013 14:40

mollylisa
Elev

Avatar


tack ♥

11 mar, 2013 14:42

lily, luna
Elev

Avatar


Haha! Vilket roligt kapitel! Älskar det, Harry har omedveten humot

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 mar, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


Hahahha Harry är som mig.

11 mar, 2013 15:01

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Haha! Vilket roligt kapitel! Älskar det, Harry har omedveten humot
Skrivet av Borttagen:
Hahahha Harry är som mig.

Jag tyckte att det behövdes lite roligt i allt det sorgliga med stackars James

11 mar, 2013 15:08

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av lily, luna:
Haha! Vilket roligt kapitel! Älskar det, Harry har omedveten humot
Skrivet av Borttagen:
Hahahha Harry är som mig.

Jag tyckte att det behövdes lite roligt i allt det sorgliga med stackars James

det gjorde du rätt i! Kan du inte skriva mer? Undrar om Snape börjar nysa om James vaknar........

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 mar, 2013 15:13

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Yey du har börjat skriva igen mollylisa !!

Magiskt!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

11 mar, 2013 15:13

mollylisa
Elev

Avatar


Tack

11 mar, 2013 15:17

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > om

Du får inte svara på den här tråden.