Betyg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag får inga betyg, jag får sätta betyg... HEHEHEHEHHEHEHEHEHEHE EVIL LAUGHTER OF DOOM.
Nä. Jag är snäll. Och jag har 4or så de får inte betyg än (men de vill ha, så de ska få ett betyg på sitt geografiprov för att de tycker det är kul) men betyg är bra without something there is no nothing 26 okt, 2013 12:02 |
|
themarauder
Lärare |
26 okt, 2013 12:06 |
|
Borttagen
|
Hhhhhh. Om Li hade varit den som hade satt mina betyg i SO hade jag haft panik haha. Och kanske råkat sälja en massa Dolores Umbridge-kort till henne för sissådär 3 siklar samt råkat köpa henne en massa Union J merchandise hohoho. (Det är väl så man gör för att fjäska upp sina betyg???)
26 okt, 2013 12:37 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Ducklifors
Ja alltså det låter riktigt rimligt det där. ^^ Vi får hoppas att de låter betygen vara. Annars är du mycket välkommen hit för att slå mina lärare och sen äta jättemycket muffins. Hahaha, skicka Tjack-Axel på dem bara! 26 okt, 2013 12:41 |
|
hyperion
Elev |
Fick B i religion ♥333 Var orolig över att jag bara skulle få ett C, sumpade ett prov rätt så rejält, men min uppsats drog upp mig igen ♥33
![]()
19 dec, 2013 19:12 |
|
Zendaya
Elev |
Fick A i Biologi. Inga fler A. Resten var B, C och ett D (i idrott).
19 dec, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag har fått A i alla ämnen. Oh yeah.
19 dec, 2013 19:22 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Kommer få A i religion 1, och antagligen A i matte 1c också, om nationella gick bra. såå glad, mina första kursbetyg i gymnasiet, långt över mina förväntningar ♥
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 19 dec, 2013 20:45 |
|
Elley
Elev |
Hittills är jag nöjd, fått reda på 6 A, 1 B och 1 C, så lär va en av de 8or med högst betyg, känns ganska bra
http://nouw.com/ellenfelixson/
19 dec, 2013 20:48 |
|
Chaemy
Elev |
Ååh har inte fått betyg än, men jag kommer säkert att få från E-C i alla ämnen. VARFÖR SÅ SVÅRT ATT FÅ A
19 dec, 2013 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen