Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lillan Potter
Elev |
djur helst en uggla
21 dec, 2012 16:53 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Många som ville ha ankor och pygmépuffra. Jag säger som många andra och blir glad oavsett vad jag får, men några fina kort eller en och annan julgranskula står nog högst på önskelistan. Bra tråd förresten. Bara synd att jag redan har skickat en present till några av de som står här, så det blir kanske inte riktigt det ni önskade er.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 21 dec, 2012 17:03 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag ska nog köpa några julklappar
Imagination and dreaming is my life 21 dec, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha detta:
1. Åskvigg 2. Nimbus 2001 Sedan spelar det inte så stor. Tanken på att någon har lagt ner tid på att skicka något till mig vore jättegulligt :3 21 dec, 2012 21:15 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: ^ Samma, har skickat till ganska så många av de som skrivit, och de flesta har inte fått vad de önskar sig av dem. Men vissa har fått exakt vad de önskar sig och då blir jag glad för att jag gissat rätt, hehe. :3Många som ville ha ankor och pygmépuffra. Jag säger som många andra och blir glad oavsett vad jag får, men några fina kort eller en och annan julgranskula står nog högst på önskelistan. Bra tråd förresten. Bara synd att jag redan har skickat en present till några av de som står här, så det blir kanske inte riktigt det ni önskade er. 22 dec, 2012 11:39 |
|
Miss_Green
Elev |
Jag önskar mig.. ANKA!
Nej.. Men, jag blir bara glad över att någon har lagt tid och pengar på att köpa något ^^ Men.. ANKA.. och PYGMÉPUFF ;3 Sen typ halsdukar och kort ^^ ;; ![]()
22 dec, 2012 12:30 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Kul tråd!
Lila kulor En Åskvigg hade ju inte varit helt fel! Det är nog det jag önskar mig mest av allt, men ett Erfakort somsagt skulle också vara bra! Winter is coming... 22 dec, 2012 13:35 |
|
Incendio
Elev |
Allra helst vill jag ha en Ravenclaw-halsduk. Om någon skulle vilja byta någon STOR julklapp mot en Ravenclaw-halsduk så är jag på!
22 dec, 2012 13:43 |
|
fox
Elev |
alltmöjligt men helst en kvast (Åskviggen helst).
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
22 dec, 2012 13:55 |
|
OliverPhelps
Elev |
22 dec, 2012 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen