Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit par?

Forum > Harry Potter > Favorit par?

1 2 3 ... 12 13 14 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av Soz:
JamesLily
HermioneRon
GinnyHarry
FleurBill

Tada!


HUH, nej. Sev ♥ Lil.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

9 mar, 2011 17:43

The Noble Lion
Elev

Avatar

+1


Nejnejnej LilsJames

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

9 mar, 2011 17:52

VeraSpring
Elev

Avatar


FleurBill
HarryCho
HarryGinny

Well it's one for Harry, two for Ron Three to Hermione, now go witch go But don't you, attack the Hogwarts school (Melodi:Blue Suede Shoes vers Av: Mig)

9 mar, 2011 19:48

Katla
Elev

Avatar


Lily Sev
Rose Scorpius
Jag Draco
Remus Nymphadora

Och Jag gillar INTE Harry Ginny. Usch!

♏︎

9 mar, 2011 20:05

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Lily Sev
Rose Scorpius
Jag Draco
Remus Nymphadora

Och Jag gillar INTE Harry Ginny. Usch!


Vem tycker du Harry ska vara med då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

9 mar, 2011 20:29

fantasyfreak
Elev

Avatar


jag tycker iaf
Arthur och Molly

viickiiee.blogspot.com

9 mar, 2011 20:35

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Rowena:
Sev ♥ Lil är bästa. Så.

Håller med.

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

10 mar, 2011 18:43

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Katla:
Lily Sev
Rose Scorpius
Jag Draco
Remus Nymphadora

Och Jag gillar INTE Harry Ginny. Usch!


Vem tycker du Harry ska vara med då?


Eller hur!! Harry ska gifta sig med nån helt annan, nån ny.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

10 mar, 2011 18:48

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Rowena:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Katla:
Lily Sev
Rose Scorpius
Jag Draco
Remus Nymphadora

Och Jag gillar INTE Harry Ginny. Usch!


Vem tycker du Harry ska vara med då?


Eller hur!! Harry ska gifta sig med nån helt annan, nån ny.


Men nej! xD

Fast jag tycker faktiskt inte heller att de passar så bra tillsammans, de har ingen kemi emellan dem. Det var liksom som att JK Rowling bara helt plötsligt kom på att de skulle bli tillsammans... Fast hon hade antagligen tänkt på det sedan första boken

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

10 mar, 2011 19:33

Lilli
Elev

Avatar


Mina favoritpar är:

Harry ♥ Ginny
Lupin ♥ Tonks
Bill ♥ Fleur

"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood

11 mar, 2011 21:29

1 2 3 ... 12 13 14 ... 16 17 18

Forum > Harry Potter > Favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.