Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Super bra!
6 nov, 2012 16:57 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 6 nov, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Gud va bra du skriver *bevakar* vääntar!
6 nov, 2012 17:05 |
|
Godrica
Elev |
Jättebra som "vanligt". Längtar efter mer.
6 nov, 2012 17:20 |
|
cikki
Elev |
Jättebra!
6 nov, 2012 17:26 |
|
Erica
Elev |
AWESOME!!! Men måste du trycka på enter mellan varje kan du inte bara skriva:
Hermione går ensam ner till stora salen. Ron och Harry stack till biblotektet för något läxarbete. Hon plockar upp schemat ur sin väska. "magiska djur med Grubby-plank Tanten." Sakta går hon ut till kanten av den förbjudna skogen där lektionen ska börja. Nästan direkt hon kommit fram ser hon två figurer komma från slottet. Hon vinkar och Ron och Harry kommer dit. Hermione ryser av de kalla små regndropparna som just börjat dugga. Hon vänder som vid ljudet av skrattsalvor, i vilka hon kan urskilja Dracos, som hon tycker om så mycket nu men som hon för en vecka kunde kräks av. Draco och hans vanliga gäng är på väg neråt. Draco hade tydligen sagt något väldigt roligt, för alla fortsätte att hjärtligt fnissa när de kom fram till läraren. "Är alla här?" Brummar läraren. "Då kör vi igång då!" Hon pekar på högen med kvistar. "kan någon tala om vad det här är?" Hermione hoppar ivrigt upp för att visa att hon vet och Draco härmar henne, han visar stora framtänder och hoppar överdrivet upp. Hermione kollar bak på honom. "senare" mimar han. Hermione vänder sig mot Grubby-pank igen. Leende. Plötsligt flyger kvistarna upp och små söta ansikten tittar fram. "ÅÅåå!" säger några av tjejerna i Hermiones årskurs. "Var snälla och sänk rösten flickor!" säger Grubby-plank. "Det är böjsvansar." säger hermione efter att hon blivit tillsagd att berätta. "Fem poäng åt Gryffndor." ________________________________________
6 nov, 2012 17:30 |
|
Godrica
Elev |
Hihi
6 nov, 2012 17:31 |
|
Barbiegirl
Elev |
du har redan skrivit det..
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 6 nov, 2012 17:34 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Barbiegirl: du har redan skrivit det.. Det var inte hon som skrev det. Andra gången skrev Erica och gav henne kritik 6 nov, 2012 17:41 |
|
Elina Potter
Elev |
bra ♥
Go Mugglis! 6 nov, 2012 17:42 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen