I will never forget you[SV]
Forum > Fanfiction > I will never forget you[SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
26 sep, 2012 21:08 |
|
tjejigadia
Elev |
26 sep, 2012 21:49 |
|
DarkBells
Elev |
26 sep, 2012 21:50 |
|
tjejigadia
Elev |
26 sep, 2012 21:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Izabel. Det här kommer bli ett långt, tråkigt och osammanhängande inlägg. Men jag skriver det ändå.
Det här är.... Något av det bästa jag läst. Helt seriöst. Och jag kan ärligt säga att jag har läst cirka hundra berättelser och fics här på mugglis. Den här är absolut värd en plats i i alla fall topp tio. Jag älskar det. Storyn, konceptet, skrivspråket.... Det är underbart. Självklart finns det små grammatiska fel, men det händer alla, right? Och du, du borde verkligen satsa på en författarkarriär, eller i alla fall något där du får skriva. Okej? Puss på dig ♥ :*
26 sep, 2012 22:16 |
|
DarkBells
Elev |
Min vackra lilla älskade fina söta underbara Emma.
Du är så snäll att jag bara kan... Jag vet inte men du är för snäll för att ord ska räcka. Ja, efter det här ska jag satsa på att bli författarinna, och jag får hoppas att jag träffar Joanne en vacker dag! Puss på dig också! ♥
26 sep, 2012 22:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-26 kl. 23:03
|
|
Borttagen
|
Bells! Jag kan knappt fatta att du är min vän IRL! Att du kommer till mig efter varje lektion. Du blir en helt annan person när du skriver. Men i skolan är du den coola populära Bella. Men på mugglis är du söta Izabel. Men du är alltid BÄST ♥♥♥
You be My best freind 4-ever!! Puss sötis!! 26 sep, 2012 22:29 |
|
DarkBells
Elev |
26 sep, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Alltså min vackra lilla Ylva... HUR KAN DU SÄGA SÅ!? Du är så himla j*vla awsome!!! Du också!! 26 sep, 2012 22:32 |
|
TheLightGirl
Elev |
SUPER!
26 sep, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen