Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Så där är ni. Kom med här" säger gubben och för syskonen hem till sig.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 okt, 2012 18:01 |
|
Winny Geasley
Elev |
Jacob gick ner i köket och tog lite mjölk och en macka. Plötsligt knackade det på dörren.
11 okt, 2012 18:18 |
|
amanda1104
Elev |
Alex lägger en arm runt axlarna på Aily. Hon hoppas att gubben inte har Tyler.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 okt, 2012 19:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
Jacob öppnar dörren. Det står nånting övermänskligt vackert i dörröppningen. Det var en flicka, men det var inte Naima...
11 okt, 2012 21:54 |
|
amanda1104
Elev |
"Nu ligger ni risigt till" säger gubben glatt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 09:12 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Hej...", säger Jacob försiktigt. Flickan ler mot honom.
"Hej", svarar hon, "får jag komma in?" Jacob frågar inte varför hon vill komma in, utan svarar bara: "Visst" och stiger åt sidan så att hon kan komma in. 12 okt, 2012 13:16 |
|
amanda1104
Elev |
Någon ide? frågar Aily Alex i tanken.
Nej, men kan du ta reda på om Tyler är i säkerhet? svarar hennes bror på samma sätt. Aily nickar och letar rätt på Tyler. Han sitter och äter hemma hos sig. Gubben väntade på oss. Kan du se till att inte hamna i trubbel? frågar hon. Okej... Men var är ni? frågar han. På väg hem till gubben. Kan du lova mig att inte göra något dumt? Okej svarar Tyler. Aily drar sig lättat tillbaka och meddelar Alex via tanken. Han ser lättad ut. [Winny Geasley] Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 14:56 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Vilket trevligt hus!" Flickan, med namnet Melanie, ser sig uppskattande omkring.
"Tack", svarar jag. Jag kan inte säga något mer. Alla ord som vill komma ut ur min mun stockar bara fast sig. Tänk om han skulle säga fel? Då skulle han skämma ut sig inför Melanie. Melanie, åh Melanie. Vem bryr sig om Naima? Inte han i alla fall. 21 okt, 2012 14:26 |
|
amanda1104
Elev |
Snart är dom framme vid huset.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 okt, 2012 14:27 |
|
Winny Geasley
Elev |
De sätter sig vid bordet och pratade lite.
"såå...vad heter du i efternamn, då?" Jacob såg frågande på Melanie. "eeh...Light. Melanie Sarah Light." Jacob tittade ömt på Melanie. Att det fanns flickor som henne, var underbart. Att just han, Jacob Oliver Cash, skulle få lyckan att träffa en av dem, var ännu mer underbart. Han log brett mot hans livs kärlek. 21 okt, 2012 15:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen