Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Annispop
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Har du lagt ner den här? Jag känner henne, vi går i samma klass, det är så att hon har en blogg som hon skriver på, så hon har inte mycket tid över, men manfår ha tålamod, hon har sagt att hon inte är lika mycket på mugglis längre, så vi får se
13 jan, 2013 10:36 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Jag har skrivit men tappat bort boken
[img]http:/ 13 jan, 2013 12:00 |
|
lily, luna
Elev |
Det gör inget visst är det irriterande när saker försvinner. Men vad bra att det kommer ett nytt kapitel den här veckan
13 jan, 2013 15:06 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
JAG HAR HITTAT DEN ! ÄR SÅ STOLT ÖVER MEJ SJÄLV! KOMMER PÅ TISDAG
[img]http:/ 13 jan, 2013 15:19 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
ja,så bra då!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 13 jan, 2013 15:20 |
|
lily, luna
Elev |
13 jan, 2013 15:49 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Ja, jag vet att det skulle komma ett kapitel igår... Men jag fick reda på att Breaking Dawn part 2 fanns på en filmsida.. och eftersom jag är beronde av twilight så såg jag den.. FÖRLÅT! JAG LOVAR ATT DET KOMMER PÅ FREDAG! annars får ni en kaka
I´m so sorry Det skulle vara kul om ni typ spred den här ff:n så jag får lite fler läsare Puss [img]http:/ 16 jan, 2013 16:58 |
|
lily, luna
Elev |
16 jan, 2013 17:34 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
ok,längtar till på fredag!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 16 jan, 2013 17:42 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: Ja, jag vet att det skulle komma ett kapitel igår... Men jag fick reda på att Breaking Dawn part 2 fanns på en filmsida.. och eftersom jag är beronde av twilight så såg jag den.. FÖRLÅT! JAG LOVAR ATT DET KOMMER PÅ FREDAG! annars får ni en kaka I´m so sorry Det skulle vara kul om ni typ spred den här ff:n så jag får lite fler läsare Puss längtar till nästa kapitel. Men vilken sida var det du såg twilight på???? Jag är ett stort twilight fan!!! I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 17 jan, 2013 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen